#NewPartnershipAlert! Sportmarketingbedrijf PlayMakers en Buitenom gaan per direct een samenwerking aan op een aantal projecten in de sportmarketing. In de komende periode zullen we gaan berichten over welke gave projecten dit zijn!

In het afgelopen jaar hebben Buitenom en PlayMakers al regelmatig op projectbasis samengewerkt en deze samenwerking beviel beide partijen goed. Vanaf 15 januari is dit dan ook voor onbepaalde tijd voortgezet. 

Voorbeelden van projecten die PlayMakers afgelopen jaar gerund heeft:

  • AFBN: de Nederlandse eredivisie American Football
  • Urban Athletics Series: een guerilla-activatie ter promotie van de atletieksport
  • TRI HARD Series: een atletiekserie gefocust op kwaliteit, herkenbaardheid en service
  • FunGun activatie: het afschieten van shirts van de Oranje Leeuwinnen voor aanwezig publiek tijdens de rust en na de wedstrijd
  • En veel meer. Voor meer info, check www.playmakers.nl

Benieuwd welke sportcompetities en -bedrijven zich hier in 2020 bij aansluiten? Houd de Instagram van Playmakers en Buitenom in de gaten voor alle updates!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.